שמן לדק פלוד 3.78 ליטר FLOOD

249

שמן לדק פלוד 3.78 ליטר FLOOD

שמן לדק פלוד הוא שמן לדקים איכותי ביותר.

תפקיד שמן לדק לייפות לחדש ולהגן על העץ מפני מים, שמש, טחב ועובש.

בחזרה למחלקת צבעים לעץ.

תיאור

שמן לדק פלוד 3.78 ליטר FLOOD

שמן לדק פלוד שמן לדקים בגימור שקוף החודר עמוק לתוך העץ.

מוצר איכותי המעניק הגנה מפני קרני UV של השמש המזיקות לעץ.

תפקיד השמן לייפות לחדש ולהגן על העץ מפני נזקי מים, שמש, טחב ועובש.

בחזרה למחלקת צבעים לעץ.

לדף המוצר באתר החברה.

מידע נוסף

מידה

3.78 ליטר

תכונות

שמן שקוף/טבעי בעל פיגמטים שקופים ייחודיים להגנה מפני קרני השמש, מעניק מראה קלאסי לעץ ומדגיש את יופיו הטבעי, שמן פרימיום, פורמולה יחודית המעניקה הגנה מתקדמת לאורך זמן מפני לחות, טחב, עובש ונזקי שמש, חודר לעומק העץ ומגן עליו מבפנים, מתאים לכל סוגי העצים

אופן השימוש

הכנה טובה של פני השטח חיונית כדי לאפשר ספיגה מקסימלית בעץ ולפעולת ההגנה של הצבע. על פני השטח להיות נקיים מלכלוך ושומנים ו/או שאריות של צבע ישן. אם נעשה שימוש במים, יש להניח לעץ להתייבש ייבוש מלא. בדר"כ 48-72 שעות. יש להקפיד לא ליישם אם צפוי גשם ב-48 השעות לאחר מכן.

עץ חדש – עץ חדש היוצא מהמפעל הוא לעיתים לח מידי, ומאופיין בשכבת ברק הנקראת "ברק מנסרה" Mill Glaze הנוצרת בתהליך ההקצעה שלו. שכבה זו הינה שכבת שמנים טבעיים בעץ, הצפים מעלה בשעת ההקצעה מהחום. לאחר ההקצעה, מתיישבים שמנים אלה על העץ ואוטמים אותו כמעט לחלוטין ומונעים משמנים וחומרי גמר לעץ לחדור אליו ולהעניק את ההגנה שהם אמורים להעניק. יש להסיר שכבה זו לפני כל צביעה או שימון של עץ חדש, ולאפשר ללחות העודפת בעץ לצאת.

הפתרון המומלץ והנכון ביותר הוא לאפשר לעץ להתאקלם, ו"לפרק" באופן טבעי באקלים החיצוני את ברק המנסרה למשך 6 חודשים לפחות. בזמן זה מומלץ להשתמש בחומר מיוחד לעץ חדש כדוגמת Seasonite, היודע לחדור גם לעצים חדשים ולהעניק להם את ההגנה ואיזון הלחות הדרושים בחודשים הראשונים שלו. לאחר תקופה זו העץ יהיה במצב אופטימלי לחומר גמר/צבע ו"ברק המנסרה" יעלם. במידה והבחירה היא לא להמתין זמן זה ניתן להסיר את ברק המנסרה בעזרת מסיר גימורים Wood Stripper של חברת Flood בדילול עם מים ביחס של 1:4 (1 חומר – 4 מים) ולשטוף היטב במים או לשייף באופן אחיד את העץ בנייר שיוף גס (60-80).

טיפ: לבדיקה אם העץ פתוח ומוכן לחומר גמר, ניתן לטפטף כמה טיפות מים. אם אחרי 15 שניות המים חדרו לעץ, הרי שהוא פתוח ומוכן. אם המים אינם חודרים ו"מטיילים" על גבי העץ, הרי שהעץ עדיין אטום ויש צורך לפתוח אותו.

עץ ישן- מומלץ לנקות ולהסיר שאריות של אבק, שמנים, תאים אפורים של העץ (עץ שהאפיר מהשמש), כתמים, לשלשת ציפורים או כל גורם מפריע אחר לחדירתו של חומר הגמר, וגם למראה של עץ נקי מתחת לחומרי גמר שקופים. ניתן לנקות את כל הלכלוכים הללו עם Wood Cleaner או Wood Stripper של חברת Flood, תלוי בעוצמת הניקוי הדרושה לפי אופי הכתמים.

עץ עם חומר גמר ישן- כאשר אנו מחדשים גימור ישן עם גימור השונה מזה שקיים בעץ, יש להסיר את הגימור הישן, שכן הוא ימנע מהגימור החדש לחדור ולהיצמד לעץ. ניתן להסיר את כל סוגי הגימורים עם Wood Stripper של חברת Flood או עם Dillunet של חברת Owatrol. הסרת הגימור תנקה את העץ, תפתח את הנקבוביות שבו ותכין אותו לצביעה.

מריחת השמן: לאחר שהעץ יבש ומוכן לחומר הגמר,

יש לערבב היטב את החומר לפני ותוך כדי העבודה.
אין לדלל מוצר זה.
כסו אזורים שברצונכם להגן עליהם.
יש ליישם בטמפרטורה שבין 10-27 מעלות.
אין לצבוע אם צפוי גשם ב-48 שעות הקרובות.
ש לצבוע לוחות שלמים בכדי למנוע "תפר" של סימני צביעה. אין להפסיק צביעה באמצע לוח או קיר.
במשטחים אנכיים יש לצבוע מלמעלה למטה.
אין ליישם בשמש ישירה.
יישם 2 שכבות שוות, בשיטת "רטוב על רטוב", יש לתת לשכבה הראשונה להיספג בתוך העץ (בדר"כ 20 דקות) ולאחר מכן ליישם את השכבה השנייה. אין ליישם שכבה שנייה אם השכבה הראשונה כבר התייבשה!!! יש לאפשר לשכבה השנייה לחדור לעץ, ולאחר 10-15 דקות לנגב בעזרת סמרטוט את שאריות השמן שלא חדרו לעץ.
לאחר יישום בספריי, יש לעבור במברשת או רולר להחדרת החומר לעץ.
יש ליישם במברשת סינטטית, רולר או ספריי איירלס (דיזה .015-.011 , 700-800 psi).
בעת חידוש של צביעה ישנה של CWF-UV 5Oil יש ליישם שכבה דקה ולנגב כל חומר עודף.

מוצרים משודרגים