דבק לקרמיקה פלסטומר 602

80

דבק לקרמיקה פלסטומר 602 של חברת תרמוקיר מגיע בשק של 25 ק"ג מתאים להדבקת אריחי קרמיקה וגרניט פורצלן אריחי פסיפס על בטון, בלוק בטון טיח וכדומה, מתאים בעיקר להדבקת לוחות פסיפס בבריכות שחיה, עובי הדבקה מומלץ 3 עד 5 מ"מ לשימוש פנימי וחיצוני. תערובת מוכנה לשימוש בתוספת מים בלבד.

תיאור

דבק לקרמיקה פלסטומר 602

דבק לקרמיקה פלסטומר 602 של חברת תרמוקיר מגיע בשק של 25 ק"ג.

הדבק מתאים להדבקת אריחי קרמיקה וגרניט פורצלן אריחי פסיפס על בטון, בלוק בטון טיח וכדומה.

שימוש עיקרי בדבק 602 הוא הדבקת לוחות פסיפס בבריכות שחיה.

עובי הדבקה מומלץ 3 עד 5 מ"מ לשימוש פנימי וחיצוני, תערובת מוכנה לשימוש בתוספת מים בלבד.

מחפשים דבק אחר יש לנו מחלקה שלמה עם כל סוגי הדבקים לקרמיקה אתם מוזמנים להתרשם.

לדף המוצר בחברת תרמוקיר.

מידע נוסף

מידה

שק 25 ק"ג

אופן השימוש

יש להכין כלי מתאים ונקי עם כ 7.5 ליטר מים ולהוסיף בהדרגה את כל תכולת השק, ולערבל היטב באמצעות מערבל חשמלי עד לקבלת עיסה אחידה, נקייה מגושים, בשלב זה יש להמתין כ 5 דקות ולערבל שוב ערבול קצר, לאחר שערבלנו,
אופן היישום: יש למרוח על התשתית שכבה דקה של דבק בעזרת מל'ג חלק. על שכבת הדבק הטרייה יש למרוח מיד שכבה שנייה בעזרת מל'ג משונן, בסריקה לרוחב האריח. הסריקה תעשה בזווית של כ-˚60 כלפי התשתית. עומק השן תהייה בהתאם למידות האריח. לאחר מכן (חובה חשוב מאוד) יש למרוח בשכבה נוספת את גב האריח בשכבה דקה ומהודקת של דבק בעזרת מרית חלקה. מצמידים את האריח תוך כדי טלטול והידוק לשכבת הדבק הטרי (רטוב על רטוב), מהדקים באמצעות פטיש גומי(פטיש רצפים). בזמן ההדבקה יש להקפיד על יצירת פוגות בעזרת ספייסרים לפי דרישות התקנים הרלוונטים. את המישקים(פוגות) יש למלא ברובה לאחר 7 ימים.

מוצרים משודרגים